Rahvusooper Estonia
Rebrandingu peamisteks eesmärkideks olid parem eristumine linnaruumis, selgem üldilme, kaasaegsem ja ühtlustatud visuaal ning teistest teatritest eristuv nägu. Rahvusooperi lavastused on „Lavastused Suure Algustähega“, millest tulenevalt saab üldvisuaali põhikujundiks lavastuse initsiaal või iseloomulik täht, mille sisse kuvatakse lavastuse foto. Lavastuse tunnustähed said ekstra Estoniale välja töötatud. Lahendus töötab kahes etapis – I etapis, sageli isegi 1,5 aastat varem, kui uued lavastused vajavad nägu, aga ei ole veel fotosid, kasutatakse graafilist tähte. Sellele tähele antakse lõplik nüanss mõne huvitava graafilise elemendiga, mis ühendatakse tähega. II etapis istutatakse lavastuse foto tähe sisse. Värskenduse sai ka logo, mis on selgem ja loetavam kõikidel materjalidel. Logos säilivad kliendi soovil juba tuttavad maja joonistused, kuid muutunud on font ning sõna Estonia on esile tõstetud. Suuremat tähelepanu pööratakse kõikides kanalites kodulehe aadressile.